img 020-4919514
info@retaileventnederland.nl
  • Volg ons:
1st jun

2016

De media staan er vol van: het gaat niet goed met de winkelstraten en winkelcentra in Nederland. Steden kampen met steeds meer leegstand. Dit komt onder andere door de toenemende verkopen via internet en het gebrek aan financiële middelen ...

20th mei

2016

Stap mee in de cross mediale aanpak van shopper marketing, ontdek hoe u uw publiek maximaal kan bereiken. Op basis van de touch points gedurende de shopper journey (PRE-TO-IN-POST STORE) worden verschillende onderwerpen behandeld op 25 en 26 mei. Woensdag ...

20th mei

2016

De inschrijving voor de Accenture Innovation Awards 2016 is officieel geopend. Dit jaar worden de Innovation Awards voor de tiende keer uitgereikt aan de meest innovatieve producten, diensten of concepten in Nederland. Accenture organiseert de Innovation ...

13th mei

2016

Digitaal je klanten meer effectief naar de lokale winkel dirigeren iConneqt is een nieuw, in Nederland ontwikkeld platform voor online marketing automation. Onder meer retailer Zeeman met haar 1200 winkels in Europa maakt gebruik van iConneqt. iConneqt ...

10th mei

2016

Een geprinte winkelaankleding is een fantastische manier om klanten de juiste beleving te bieden. Canon en Rijnja laten tijdens het Retailevent op stand nr. 2.54 zien hoe print op een krachtige manier waarde kan toevoegen aan het interieur van een winkel. ...

9th mei

2016

Platform De Nieuwe Winkelstraat Marcel Evers, Manager Belangen en Beleid INretail Platform DNWS is opgericht om (de kansrijke) winkelgebieden in Nederland te helpen om toekomstbestendig te worden, zodat ze (weer) opbloeien en aantrekkelijk worden voor de ...