img 020-4919514
info@retaileventnederland.nl
  • Volg ons:
9th mei

2016

FoodService Instituut Jan-Willem Grievink, directeur De grensvervaging tussen de bestaande retailkolommen gaat de komende jaren versneld door. Dat fenomeen noemen we ‘blurring’. De foodsector is dominant in dit onderwerp. Binnen de foodkanalen ...

9th mei

2016

Caroline de Jager, specialist in PopUp Stores sinds het eerste uur Winkels, Winkelstraten en winkelcentra zullen in de toekomst NIET zijn zoals de winkels, winkelstraten en winkelcentra van het verleden. Onder andere Pop Up Stores zullen een ...

9th mei

2016

Rabobank Véronique Bulthuis, Sectormanager Retail en Groothandel  Retail verandert in een rap tempo, de impact van online is onmiskenbaar. Betekent dit dat de fysieke winkel ten dode is opgeschreven? Zeker niet, de fysieke winkel blijft bestaan en zal ...

9th mei

2016

Strabo, marktonderzoek en vastgoedinformatie Hans van Tellingen, directeur/eigenaar Over de zonnige toekomst van winkels en winkelgebieden. In december 2013 is Hans van Tellingen begonnen met een artikelreeks over dit onderwerp. Inmiddels zijn negen delen ...

8th mei

2016

Atos Consulting Groenenboom RCP, Principal Consultant Retail Het business model van retail as-is staat enorm onder druk. Shopper en retail trends als blurrification, contextual en upcoming new business models zorgen er voor dat met name de huidige ...

8th mei

2016

Innopay Shikko Nijland, Managing Parter van Innopay Een heldere uiteenzetting van de belangrijkste innovaties in het betalingsverkeer. Met welke ontwikkelingen kunt u nu rekening houden en direct uw voordeel doen? Onderwerpen die o.a. aan bod komen: 24/7 ...